top of page
  • Writer's pictureAna Iulia

Review Royal Canin Hair and Skin Care

Updated: Jul 4, 2018

➡️Ai simțit vreodată o tentație nebună în a mânca din hrana pisicii tale? Nu? Atunci crezi că aceasta va fi mulțumită? De curând am simțit nevoia să schimb alimentația pisicii mele, nu din considerente medicale, ci dintr-o pură dorință de schimbare. Așa am dat peste bobițele de la Royal Canin Hair and Skin Care feline nutrition. Pe ambalaj ei precizează chiar rezultate vizibile, dovedite în 21 de zile. Așadar am decis să "testăm"(țin să precizez: doar Aqua le-a testat...eu am venit doar cu finanțele) produsul chiar cele 21 de zile specificate și să vedem ce se întâmplă: Buuun! De când deschizi punga te învăluie un miros de...Lay's cu sare aș spune eu. E tentant! Pe bune!!! Și nuuu, eu nu am mâncat din ele...am reușit totuși să mă abțin. Pentru o piele sănătoasă și roba strălucitoare este nevoie de nutrimente specifice și o formulă nutritională echilibrată. Ambalajul precizează că acestea conțin aminoacizi,vitamine, acizi grași și proteine de înaltă calitate cu rol în suportul și sănătatea pielii și a robei. După cele 21 de zile, deși pisica mea nu are probleme dermatologice, am constatat însă, o îngroșare și o densificare a blănii, urmate de o cădere mult mai rară a firelor de păr. Așadar, este hrana ideală pentru pisicile de apartament sau cele ținute în casă. Dezavantaje: prețul nu este foarte accesibil(aproximativ 190 lei, 10kg) ✔În concluzie, recomand cu încredere Royal Canin Hair and Skin Care pentru posesorii de pisici (adulte), în special pentru cele cu blană lungă, probleme dermatologice sau pur și simplu pentru cele care locuiesc alături de noi, în casă.


My cat very content after eating Royal Canin

7 views0 comments

Commentaires


bottom of page