top of page
  • Writer's pictureAna Iulia

Centrul de echitație "Il Cavallino" din Băile Felix


Me thanking Ioana, the mare, for the great ride!

 

Departe de lumea stresantă și agitată din partea sud estică a lanțului Carpatic, am poposit, din nou, după 5 ani, pe meleagurile bihorene, mai exact la Oradea.

Și pentru că nu mă pot ține departe de cai, o perioadă mai îndelungată de timp (Da! chiar și când sunt în concediu), am hotărât să dedicăm o zi, turismului ecvestru.

Așa se face că am ajuns și pe la centrul hipic "Il cavallino" Băile Felix.

A fost prima dată când am beneficiat de serviciile acestui centru, și pot spune că am fost mai mult decât încântați.

Inițial ne-am speriat puțin de drumul până acolo, deoarece clubul este situat undeva pe un câmp, iar drumul de mașină se termină în dreptul ultimei pensiuni și se continuă cu un drum de pământ ceva mai sinuos. But its all worth it!

Acolo ești întâmpinat de oameni super faini, călduroși, calmi și răbdători (Yes people! În Bihor timpul trece altfel! Te bucuri de fiecare secundă de viață!).

"Sufletul" acestui loc este domnul Dan, proprietarul centrului, dar și instructor în același timp.

Peisajul este inedit, iar din loc în loc sunt presărate foișoare încununate cu flori superbe ce servesc drept oaze de umbră și relaxare.



Caii puși la dispoziție pentru agrement sunt foarte bine îngrijiți, grațioși, prietenoși și au fost instruiți exemplar pentru acest gen de activitate, trebuie să recunosc asta, și eu, în calitate de instructor.

Eu și cu iubitul meu, am avut onoarea de a-i cunoaște mai bine pe Prinț, un superb cal alb și pe Ioana, o iapă extrem de cuminte și ascultătoare.

Plimbarea, prin pădure și pe câmp a durat aproximativ 1 oră (cost 40 lei / persoană, un preț mai mult decât acceptabil), timp în care te acomodezi cu partenerul tău necuvântător și poți admira peisajele rurale dar în același timp și peisaje sălbatice.

Și ca să vă dau un mic exemplu, despre cât de bine școliți sunt caii:

Mihai, iubitul meu, care știe să facă doar pas și puțin trap, a reușit cu brio să stea în șa la galop liber, fiind prima dată când l-a experimentat, alături de Prinț.


De la stânga la dreapta - Mihai, Prinț și eu

Te întorci de pe traseu transformat în "alt om", cu un zâmbet laaarg pe chip.

Dincolo de frumusețea locului și căldura cu care te întâmpină oamenii, văd această locație, ca pe un serviciu de agrement inedit pentru turiștii din Băile Felix, iubitorii de natură, sau ca pe un mijloc de relaxare pentru orice persoană, indiferent de vârstă!



Alte facilități oferite de "Il Cavallino" :

-Plimbări cu trăsura trasă de cai

-Un ponei pentru copiii mici

-Închiriere cai pentru diverse evenimente

-Locația se închiriază și pentru diverse evenimente festive

-Cursuri de călărie ( recomand cu tărie cursurile lor! )

-Pensiune pentru cai și vânzări cai


Take a look :

https://www.youtube.com/watch?v=ZzwDa0ehDN0

344 views0 comments

Comments


bottom of page