top of page
  • Writer's pictureAna Iulia

Ferma Animalelor...și nu, nu cea a lui George Orwell

☆Din categoria locuri de vizitat Pentru că, timid, soarele a început să prevestească primăvara, gândul mi-a zburat la un colț de rai la marginea Bucureștiului. Ferma Animalelor prima fermă-parc din România, o găsiți în orașul Pantelimon. Aici copii și nu numai, pot descoperi animalele domestice, cum trăiesc acestea, ce mănâncă și cum se integrează în mediul de viață social. Un loc minunat pentru a-ți reîncărca bateriile și pentru a petrece timp atât de prețios alături de cei mici. Pe lângă parc există și spații de joacă special amenajate, trambulină, spectacole organizate și nu în ultimul rând, un restaurant unde "picii" își pot organiza aniversarea. Eu am avut ocazia să vizitez acest loc împreună cu colegii mei de la Facultatea de Medicină Veterinară București într-o zi de practică. Am rămas plăcut impresionată de fermă, unde animăluțele sunt foarte bine îngrijite, poți să le hrănești chiar tu și sunt foarte prietenoase. Prețurile sunt ok atât în restaurant cât și pentru intrare (cam 12 lei pentru adulți). De asemenea, puteți încerca produsele lactate specifice fermei.Sunt minunate😉! ✔ Cu alte cuvinte, haideți, cei care nu ați ajuns până acum, să descoperiți acest petic de pământ plin de viață!


22 views0 comments

Comments


bottom of page